Onsdag

Läängesen jag faktiskt skrev någonting här på bloggen. Idag slutade jag innan lunch (vilket jag för övrigt gör resten av veckan, oohh yeah!), jag och mamma köpte med mat från chili nam nam, MUMS! Nam nam mix in my <3 Skönt med kort dag, är riktigt segt i skolan nu för tiden. Hur kan man vara så skoltrött en månad efter att vi börjat? Om det inte vore för alla asbra tv-program skulle jag nog inte överleva. Typ Idol, Svenska hollywoodfruar, Robinson mm. Det nya med Christine Meltzer, "Partaj" är också sjukt roligt!

Det var dagens uppdatering. Kör dagens låt i nästa inlägg :) Pusss

Kommentarer
Postat av: Frida

Du har sjuuukta bra TV-programssmak!!!

2011-09-24 @ 22:51:11
URL: http://vaadrarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0