Le 2 octobre

Tänkte imorse att det här kommer bli en sån tråkig och oeffektiv dag, där jag hela tiden tänker att jag borde plugga men i slutet av dagen har det fortfarande inte blivit av. Som tur var föreslog Elisabeth att vi skulle dra till badhuset, har inte varit där på superlänge och det var så himla mysigt! Mest för att man alltid var där typ i mellanstadiet och tyckte det var jätteroligt att leka i vågorna och på plattor och båtar. Blev dock inget sånt idag utan istället simmade vi några längder och bubblade. Sånt borde man verkligen göra oftare, sitta i en varm pool tills man domnar bort. Hatar att vi inte har något badkar här hemma...

Nej, nu måste jag faksikt sätta igång med plugget. Tio i sju på söndagskvällen, duktig chey!
Mobbad bild från i somras(okej, det är jag som är mobbad)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0