Härlig torsdag

Herre min skapare vilken förmiddag. Först skriva på en diskussion i engelskan, sedan direkt till matteprov och pressa ur sig massa x och y, sedan direkt in på svenskalektion och skriva på en annan diskussion. Det är då man känner sig sådär härligt utpumpad. Det är också efter en sån skoldag det passar bra att gå och äta gräddbakelse med en vän. Har spenderat kvällen på gymnasiemässan bland förvirrade 96:or när jag egentligen verkligen behövde plugga. När jag kom hem var jag alldeles för trött. Jag får kötta i helgen istället.

Nu orkar jag inte skriva mer för jag har fått såndär apond hicka så det typ känns som att mina lungor ska sprängas. Får gå och dricka något upp och ner. Funkar alltid.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0