Geografi, kill me

Kom nyss hem från stan, var där en stund med Natalie och kollade runt. Köpte en snyggsnygg t-shirt på gina, har ju inte tyckt så bra om gina tricot ett tag eftersom alla typ har dom kläderna och så är kvaliten inte den bästa. Men det finns ju alltid undantag ;) Hittade dessutom en jättefin tubsjal eller vad det heter, lite grå/lila typ. Jag är ju så liten så jag typ drunknar i sådana men jag tror jag ska köpa den ändå för jag älskade färgen!

Nu är det faktiskt dags att sätta igång och plugga inför onsdagens geografiprov, jag är världens sämsta när det gäller att sätta igång och plugga. Men måste man så måste man. En kopp kaffe innan så går det nog lättare!
Ha en fin söndag!
(Ursäkta den smutsiga spegeln)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0