Breaking dawn part 1

Har blivit helt såld på Twilight-filmerna över en dag! Har sett de två första innan och tyckt att de är helt okej, hyrde iallafall Eclipse idag och hann precis se den innan jag och Andi cyklade iväg och såg Breaking Dawn. Jag måste säga att båda filmerna är helt sjuukt bra! Är verkligen helt förtrollad av dem, man blir så inne i dem när på raken också. Funderar faktiskt på att läsa böckerna, lite knasigt nu efter att ha sett filmerna, alla andra läste väl böckerna för tre år sen eller något sådant haha. Men för att jag självmant ska läsa en bok så ska den vara riktigt bra, och jag har en känsla av att de här är det!

Iallafall, har ni inte sett Breaking Dawn än så SE DEN! Den går för övrigt på Sveriges största bioduk, vet inte hur många gånger jag påpekade hur sjukt stor den är haha men det är faktiskt riktigt coolt! (Mindre kul dock att sitta bredvid två småtjejer som aldrig kunde sluta prata eller garva, vid helt fel tillfällen dessutom. 15-årsgräns på fler filmer, ja tack!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0