Studentfirande!

Oj, nu var det längesen jag uppdaterade bloggen!
Snabb uppdatering: Tisdag-förkyld Maria pallrade sig iväg till skolan för en sjukt ovärd skoldag. Visserligen fransk frukost och brännbollsmatch(som såklart S1B vann!) men med tanke på hur jag mådde dagen efter kändes det väldigt onödigt. Var nämligen hemma hela onsdagen, var av någon konstig anledning helt inställd på att gå till skolan hela veckan hur dåligt jag än mådde men fick tillslut inse att jag verkligen var sjuk. Blev honungsvatten, strepsils och alvedon för hela slanten för att bli frisk till skolavslutningen.

Skolavslutningsdagen var awesome, mådde mycket bättre som tur var. Avslutning med uppträdanden, tal och stipendieutdelning och efter att ha gått runt och kramats som en tok bar det iväg hem till Frida för knytis med skönt enskildafolk, jättemysig eftermiddag verkligen! Kvällen var lite av en besvikelse men den blev kort eftersom jag ändå skulle hem tidigt för att fixa inför fredagen.

Idag var det dags för studentfirande för brorsan! Gick upp ganska tidigt för att baka kladdkaka, städa och lite allt möjligt. Mormor, Natalie, mamma och jag åkte iväg till hamnen för att se när enskilda-studenterna sprang av båten, såg kortegen lite senare också och efter det var det dags för studentskiva hemma hos oss. Jättekul att se alla glada studenter! Två år kvar, sen är det vår tur ;)

GRATTTIIIIIIIS TILL STUDENTEN STOREBROR! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0