Söndag

Orkade inte blogga igår var sjukt trött efter midsommar. Åkte ut till morbrors sommarstuga i björnlunda på dagen, åt midsommarlunch där innan vi åkte iväg till själva midsommarfirandet i björnlunda. Kan säga så mycket som att det är mysigare på muskö. På kvällen åkte jag ut till tjuvholmen för att träffa henny, filippa, sanna med flera, mycket trevlig kväll :) Kom hem runt fyra, det var sjukt ljust ute då så det kändes som att det var dag! Förutom att det inte var några människor ute då.

Idag har jag varit och små-shoppat lite inför frankrike, köpte två par skor och en superfin väska från lindex :) Kanske inte ska köpa på sig för mycket innan man åker dock eftersom man kanske får för sig att shoppa lite när man är där också ;) Ååååh vad jag längtar nu!

Nu ska jag börja packa lite smått, hörs lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0