Roooolig söndag

Inte gjort någonting idag. Om man inte räknar dator, piano eller mat. Dagens bedrift var väl att byta sida på benan, vilket i och för sig är en extrem omställning! Känns som att tyngden ligger på fel sida, dessutom är jag så van att fixa håret med andra handen så det känns jättekonstigt att behöva byta hand! Helt fel liksom!

Jaa, efter den mycket intressanta uppdateringen hade jag inte mycket mer att säga. Försöker att blogga på eftersom en vän nån gång sa att det är så tråkigt att gå in på bloggen och se att det inte kommit upp något nytt... Och det kan jag ju hålla med om!

Just det, ska lägga upp lite bilder från muskö, det är väl på tiden. Efter att ha lagt upp bilder på facebook orkade jag inte riktigt. Fixar det nu!

Puss så länge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0