Dagen idag

Stan idag igen med Henny, blev inga stora inköp men mascara och deo är ju alltid bra att ha. Bytte klänningen också som det var ett hål i, typiskt alltså när man för en gångs skull inte tittar om kläderna är trasiga innan man köper dom hittar man såklart något fel när man kommer hem! Tog en fika på NK-villan där klara jobbar, för er som inte vet vad det är för ställe ser det ut som ett pippi långstrump-hus, stort och gult och ligger vid ån, jättefint!

Börjar bli riktigt taggad för frankrike nu! Som den nörd jag är tog jag faktiskt hem franskaboken över sommarlovet, den enda i klassen antagligen haha. Alltid bra att hålla grammatiken igång(som om jag kommer prata någonting i frankrike ändå...)!.

Nu ska jag åka med i Jonas nya bil. Just det, Jonas har köpt en BIL! :O


Ett av gårdagens inköp! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0