The end of nyköpings gästabud

Har nu äntligen sett gästabudet, sista föreställningen som dessutom var en nattföreställning. Sjukt häftigt, bra och allt möjligt. Alla(nästan) är otroligt duktiga skådespelare och sångare och bidrog på sitt eget sätt. Är så glad över att ha fått jobbat med gästabudet! Blev påmind om min "dröm" att bli musikalartist. Det måste verkligen vara världens roligaste jobb.

Idag skiner solen igen, tänkte ta en tur till ica för att köpa frimärken till mina lönepapper som ska vara inne om några dagar. Är inte så sugen på att vänta till 26:e september på min lön...

För övrigt har jag nu köpt nya "godkända" balsam, ett tvättbalsam och ett "vårdande". Tänkte köra igång med balsammetoden på riktigt nu, eller åtminstone give it a try. Ska bara hitta ett godkänt "sista-shampoo"... Som sagt, går att läsa om på lockig.se ;)

Nu ska jag ut och fånga dagen! Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0