Har nu suttit inne på borggården med Henny...

imag0220 (MMS)

Har nu suttit inne på borggården med Henny i fem timmar. Felix joinade för typ en timme sedan. Vi har typ spelat kort och ja, mest chillat. Finns inte så mycket att göra när man är dagsvakt. Jag är sjukt seg men Henny är hyper som vanligt, sitter och petar på oss hela tiden. Jobbig tjej. Vi tänkte iallafall gå och köpa glass efter jobbet. Sen har jag och Klara planerat att ta en löprunda, får se hur det går med tanke på att jag typ varit ute och sprungit en gång på ett halvår. Ska hyra sex and the city 2 också, vi har bara sett ettan så det ska bli kul! Nu ska jag fortsätta jobba. Känner mig nästan lite för effektiv... peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0