Fredag

Skyndade mig massa imorse hann knappt äta frukost för att hinna med bussen, så kom den en minut för tidigt och bara körde förbi, hade hunnit om den var i tid! Jäkla busschafför alltså. Så hör och häpna: jag gick till skolan idag för första gången! Tog en halvtimme typ, men jag var ändå tidig för den andra bussen kommer fram för sent. Men det var skönt faktiskt. När jag var framme, så fort jag tagit av mig jackan och skorna så kommer massa elever rusande mot kapprumet. "Brandlarmet har gått!" Happ, tänker jag och tar på mig jackan och skorna igen. Sen vart det kaos, och sen var det tydligen inget brandlarm så jag gick till lektionen.
Nu är det fredag och jag är cptrött. Men ikväll ska jag hem till Mathilda med Andi och Bea och ha filmkväll :) Mysmys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0