Funderingar

Idag har jag städat mitt rum och rensat i vår kökslåda. Har inte ni också en sån låda där man lägger allt möjligt så blir den typ överfull efter ett tag? Tror att många har en sån. Iallafall så hittade jag typ hundra såna där vita grejer man har på brödpåsen ni vet? Och massa trasiga pennor och skit. Har iallafall varit duktig och rensat nu :)

Har funderat lite på mina individuella val till tvåan, vi ska ju välja dem snart. Så är det ju estetiskt val också, jag funderar faktiskt på att skippa musiken och ta teater istället! Tycker det skulle vara jättekul, hur många gånger i livet får man hålla på med sånt egentligen? Man ska ju passa på nu när man går i skolan.

Skådespelerska är nåt jag skulle kunna tänka mig att bli faktiskt. Fast då ska man ju vara bra på det också haha... Eller sångerska... Jag vill iallafall inte ha nåt svensson-jobb. Typ jobba på kontor. Tråååkigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0