Utbytesår?

Ååååh vad jag skulle vilja åka till USA ett år! Eller egentligen vet jag inte om jag vill det för isåfall skulle jag redan ha ansökt och det har jag inte. Men det skulle vara så sjukt jäkla roligt. Jag har ju egentligen guldläge eftersom jag redan har ett år tillgodo och jag isåfall skulle gå om trean med folk i min egen ålder. Jag älskar ju att resa och jag skulle jättegärna åka till USA. Jag tycker det är kul med engelska också och skulle nog klara av det. Men jag vet fortfarande inte. Tänk om man inte alls trivs? Om man känner sig helt borta i skolan och familjen och inte får några kompisar? Nu överdriver jag ju, klart man träffar nya kompisar och det är nog inte så stor chans att man verkligen inte trivs med familjen. Men jag vet helt enkelt inte om jag vågar. Det känns ju så lätt nu att tänka att det vore helt fantastiskt, men det är ju faktiskt ett helt år. Man får ett helt nytt liv där borta. Men fortfarande, det skulle säkert vara värt det. Hjälp någon?

Kommentarer
Postat av: Natalie

Jag tycker att du ska prata med Marielle :) Om du verkligen vill och tycker att det skulle vara roligt, så borde du göra det. Passa på medan du har chansen!

2011-08-26 @ 14:01:08
URL: http://nataliebrynolfsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0