Herreguuud vilken tråkig blogg jag har!

Jag måste verkligen skärpa mig! Jag har iallafall några trogna läsare, tack vilka ni än är! ;)

Idag hade vi föreläsningar om högskolan, varför matte är så viktigt och hur medicin går från molekyl till färdig produkt. Mer intressant än det låter faktiskt, och klart bättre än eftermiddagen som spenderades på SSAB(järnbruket i oxelösund). Det roligaste var nog bussresan dit. Nej nu ljög jag, vi fick ju faktiskt ha på oss jackor i storlek large, orangea hjälmar som var alldeles för små och labbglasögon! Måste ha sett asroligt ut, haha. Var dessutom rätt coolt att se masugnar(?) med nåt grejs i som var typ 2000 grader varmt. Nej, jag lärde mig inte speciellt mycket. Förstod inte heller riktigt syftet med resan. Men allt för att skjuta upp lektionerna! Imorgon ska vi ut till oxelösund igen för paddling och samarbetsövningar, yay! :)
Har blivit stört dålig på att lägga upp bilder, så här kommer en! (Jonas bil behöver fixas lite här och där. Det ska stå "Rock", som i Bandit Rock)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0