Fyra dagar kvar...

Kom precis hem från en supermysig kväll med härliga skolkamrater och fick plötsligt lust att blogga. Vi hade lite enskilda-kickoff ikväll, för andra året i rad. Blev "Kom Å se" i år igen dessutom, vi hade tur med dag så det var samma kväll. Hade först picknick på vallarna och gick sedan för att se kortfilmer vid ån, precis som förra året och det var lika mysigt den här gången! Jättekul att träffa lite av folket igen :)

Ja, för på måndag börjar ju skolan igen. Lite väl deppigt kanske att säga att det känns förj***igt, men jag känner mig verkligen otaggad till tusen. Vill inte ha massa plugg som ska göras hela tiden, jag vill vara ledig. Vill inte ha höst, vill ha ljus och värme. Ny klass och nya lärare också, kan i och för sig bli bra vilket man aldrig vet i förväg men jag känner verkligen inte för massa nytt just nu. Ååååh jag vill inte att sommarlovet ska ta slut! Men tyvärr finns ju inte så mycket att göra åt saken.

Nu ska jag tända ljus, läsa lite och sen sova. Lite nya vanor har man iallafall fått under sommarlovet :)

Ps. Förlåt att jag upprepar mig men måste bara tipsa om Kurt Nilsen – Rise To The Occasion igen. Har upptäckt att den låten passar i alla tillfällen. När man känner sig nere, när man känner sig glad och nöjd med livet, när man sitter och filosoferar eller när man behöver lite extra inspiration. Lyssna på den om du inte redan har gjort det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0