Awesome.....

...jag är sjuk. Inte så farligt sjuk men min hals är dampig. Jag tror att den har någit emot mig, jag blir sjuk jätteofta känns det som och det är alltid halsen som är problemet? Får ta ett snack med honom senare så kanske det kommer fram, känner han sig bortglömd? Vill ha min uppmärksamhet? Eller så jag jag bara världens sämsta imunförsvar. Jag som trodde att det skulle bli bättre av att vara ute och röra på mig men icke. Nu kommer jag inte heller kunna göra det förrän jag blir frisk. Ah och btw, skolan börjar i övermorgon.

(Y)

Kommentarer
Postat av: Julia

Min hals är också (som du så fint beskriver det) dampig! Vi borde ge dem dampmedicin!

2011-08-20 @ 23:33:19
URL: http://juliaaslin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0