Hemmaaa!

Vad skönt det är att vara hemma i sitt eget hus igen! Jag har haft det jätteskönt i sommarstugan, soligt och varmt har det varit varje dag och vi har badat i havet och i insjön och åkt motorbåt :) Kanske laddar upp lite bilder imorgon om jag har tid!

Det är lite sent, klockan är halv två, så jag skriver mer imorgon. Jag tittade på Avatar med Jonas och Evelina nyss, jag älskade den! Den var så himla fin, och i blu-ray dessutom. Om ni inte har sett den, tveka inte att se den! Det gjorde jag till en början men det är absolut en av de bästa filmerna jag sett.
Vi hörs imorgon! :)


Kommentarer
Postat av: Filippa

avatar är himla fin,

och dessutom älskar jag deras näsor XP

knas, I know :P Hoppas du har ett fint sommarlov och vi kanske ses snart? kram <3

2010-07-02 @ 00:11:09
URL: http://siluetts.blogg.se/
Postat av: VICKEPICKE TUURK,,,,,,,

STAF FEEL!, DET GJORDE AAAGG TILL EN BÖRJAN har du skrivit, det är fel, jefla cp,

2010-07-02 @ 14:38:41
Postat av: Maria (Svar)

Filippa: Jaa visst ser de lite udda ut, haha :P

Såklart, när jag kommer hem från lägret får vi se till att hitta på något! :)<3



Turken: Vilket stavfel?? :O ;)

2010-07-02 @ 14:41:23
URL: http://mariawilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0