Första dagen på sommarlovet!

Idag är det första dagen på sommarlovet(om man är som jag och inte räknar in helgen där). Hann inte skriva igår, kom hem ganska sent. Dagen började med att Henny ringde typ vid elva och var hur pigg som helst, då jag precis var nyvaken. Jag gick och träffade henne, Filippa och Klara vid piren, sen vandrade vi och åt glass/mackor i hamnen. Sen skulle Klara gå och göra något med Nyköpings Ungdomsfullmäktige, så jag, Filippa och Henny gick till vallarna och där träffade Mille och Felicia. Vi chillade på vallarna och sen gick vi in till stan, precis när vi kommit dit började det regna. Det hade varit jättefint väder hela dagen! Då vart vi lite sega. Mille och Felicia åkte iväg, så vi satte oss på något café och chillade lite. Sen kom Klara tillbaka, men då skulle Filippa och Henny gå. Klara och jag drog istället hem till Viktor för att titta på film, äta pizza och chilla lite. Gick hem därifrån typ vid tio.

Nice dag(har börjat använda ordet nice typ hela tiden?) iallafall, träffade dessutom några trevliga personer på stan :) Jag hoppas att det komer fler dagar som denna, så man bara inte ligger hemma och tittar på tv hela sommarlovet! Det brukar alltid bli så för mig, men i den här sommaren ska bli annorlunda!

Idag ska jag iallafall vara med Natalie, hon har fått en kanin! Ska bli kul att se :)

Puss <3

Kommentarer
Postat av: Filippa

Nice (Y) ;)

hoppas du får det bra och att vi ses mycket? <3

2010-06-14 @ 17:01:36
URL: http://siluetts.blogg.se/
Postat av: Viicke vire

OMG, treevlig blogg du har lille veeen. Riiktigt fin:D:D:D,

2010-06-17 @ 01:33:34
Postat av: Maria (Svar)

Nämen tack virre!

2010-06-17 @ 20:47:56
URL: http://mariawilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0