13/7

Nu är jag hemma från Muskö igen. Den här gången var det sämre väder, men lite sol var det. Har fått två fästingbett som kliar som fasen, usch vad jag hatar fästingar, dom är så onödiga eller hur? På muskö finns det massor, måste kolla efter dem varje kväll.

Imorgon ska jag och mamma in till stan och fixa ett bankkonto och ID-kort till mig, och så ska vi gå till synoptik för att jag ska äntligen få linser hoppas jag! Jag är riktigt trött på att ha glasögon nu. Jag ville ju egentligen inte att folk skulle vänja sig vid att jag har glasögon, fast det är ju försent nu hehe. Men jag hoppas iallafall på att kunna skaffa linser nu!

Pussssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss M :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0