It's friday

Idag pallrade jag mig iväg till skolan för att i stort sett ha en lektion. Biologilabb aka kolla på ståndare och pistiller i mikroskåp(Vilket iof såg jäkligt coolt ut, som det mesta när vi labbar. Blir alltid lika barnsligt fascinerad över hur coola små saker ser ut på nära håll) och sen idrott aka poängräkning. Men aja, det var det väl värt för att känna att man inte är helt isolerad från omvärlden. Träffade Natalie lite senare, drog in till stan en stund och åt på citygrillen. Cyklade sedan hem till mig igen och jag fick en supersnygg sminkning! Tyvärr skulle vi inte ut eller något så det var väl lite onödigt kanske men sånt är ju alltid kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0