Så kan det gå.

Blev ingen mer geografi för min del ikväll. Ja, jag fastnade vid datorn men inte av den vanliga anledningen. Hittade nämligen pappret "Att skriva labbrapporter" och upptäckte att jag behövde göra några få justeringar. Det blev lite fler än så. Nu, klockan tio på söndagkvällen, har jag äntligen skickat in labbrapporten jag trodde var klar igår och hoppas att min kemilärare inser hur mycket tid jag har lagt ner på den och ger mig en guldstjärna. Nej men seriöst, jag hatar när man verkligen jobbar ihjäl sig med något och sen så hade man ändå gjort massa fel.

Känner faktiskt att det var bra att äntligen bli lite stressad, har tagit det alldeles för lungt. Nu kommer jag iallafall inte skjuta inte upp att göra "klart" saker(och göra dem ordentligt) igen, för såna här kvällar är banne mig inte roliga(speciellt när man har ett geografiprov att plugga till)!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0