Dags för ett blogginlägg!

Idag var en riktig mys-torsdag, blev inte speciellt mycket gjort alls haha. Förutom på eftermiddagen då jag, Elisabeth och Klara satt kvar och gjorde färdigt vårt fransakarbete tills skolan var nästan öde. Men att sitta i datorsalen med sköna enskildingar är ju alltid trevligt! Efteråt blev det en tur på stan och fika på coffehouse. Som sagt, mys-torsdag!

På hålet gick jag och Emma ner på stan, och jag köpte hårfärg! (Eller ja, intensivtoning). Har tänkt färga/tona håret jättelänge och nu har jag äntligen tagit mod till mig. Visst, det är ingen jätteförändring och eftersom det är toning så går det ju ur efter ett par månader, men eftersom jag bara har tonat håret en gång i mitt liv(vilket ioförsig knappt blev någon skillnad) så är det ju lite nervöst! Blev iallafall en lite mörkare brun färg, en aning rödskimrande. Hoppas det blir så också, haha. Har hört att det blir mycket mörkare än på bilden, men bara det inte blir svart eller lila blir jag nog nöjd. Är iallafall riktigt taggad på lite förändring!
(Den ser mörkare ut på bilden)

Kommentarer
Postat av: Natalie

Visa hur det blev då Maria!!

2011-11-10 @ 22:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0