Om avundsjuka, hat och talang

Tänk att det var sju år sen Darin var med i idol? Tänk så mycket skit han fick, att han var bögig, sjöng dåligt osv... (Exempel) Varför blir alla kända unga killar som sjunger bra och ser bra ut kallade bögar? Det handlar BARA om avundsjuka, vad finns det annars för anledning? "Han som har så mycket framgång, alla tjejer gillar honom, har har talang och ser bra ut. Han som är så perfekt förtjänar massa hatkommentarer" Det är ju så alla sådana människor tänker innerst inne, och om inte det skriker avundsjuka vet jag inte vad det är. Ibland blir jag så irriterad på sådana människor. Och om han nu skulle vara bög, vad är det för fel på det? Det värsta är att de antagligen inte menar att han skulle vara homosexuell utan använder det som ett nedsättande ord.

Okej, det här med Darin var längesen, men när man kommer och tänka på det blir iallafall jag riktigt sur. Darin är ju bara ett exempel, tänk Justin Bieber som är älskad och nästan ännu mer hatad av avundsjuka killar över världen. Hur kan man säga att man hatar någon som man aldrig har träffat, för att de framställts som underbara och perfekta personer? Dom har brister som alla andra, dom är inte perfekta jag lovar! Men ingen förtjänar att blir hatad för att man lever ut sin dröm. Varför har människor så förbannat svårt att vara glad för någon annans skull?

Här har vi två riktigt underskattade och talangfulla killar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0