Måndag igen då

Matteprov imorgon. Och inte vilket matteprov som helst, nationella i FYRA timmar. Dock vet jag inte vad jag ska plugga på och jag blir väldigt nervös när halva nyköping skriver på facebook att de sitter och pluggar inför mattenationella. Hallå, mattenationella? Det kan man inte plugga till!! Jag har också mitt tal som jag ska hålla på fredag men jag orkar orkar ORKAR inte skriva på det. Tyvärr har jag inget val. Iallfall, så nu sitter jag och velar mellan att plugga matte eller svenska och resultatet som vanligt- facebook :)

Sprang förövrigt en jäkla massa varv inomhus idag, ser fram emot fyra veckors löpträning i sommar... Och som om jag inte har varit tillräckligt hälsosam idag åt jag gröt, ägg och apelsinjuice till mellanmål!

Btw, det var tydligen någon slags ishockeymatch igår? Skrattade högt när jag fick höra resultatet, det är därför jag inte bryr mig om sport :)

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0