Födelsedagsbarnet!

Idag blir jag äntligen 16 på riktigt! Skriver "på riktigt" för att jag har känt mig som 16 ända sen det blev nytt år, är alltid så när mina kompisar börjar bli två år äldre än mig... Är så van vid att alltid vara yngre så jag nästan har svårt att tro när jag fyller år att jag verkligen är så gammal haha! Vad snurrigt det kan bli.

Iallafall, har hittills haft en jättemysig födelsedag som börjades med frukost på sängen, presenter och sovmorgon <3 Chill svenskalektion som bestod av att lyssna på tal, fick fin sång av klassen också! :) Hade lite vernissage-mys efter lunch innan vi började musiken. Hann precis hem innan det började regna, vilken tur man har! Klara kom hit en stund, vi packade upp min nya mobil och den är så fiin! Lite ovan med storleken och touchen än då länge men man vänjer sig väl :) Snart kommer mamma hem, då blir det tårta! Blir restaurang lite senare ikväll också, myyyys :) Blir så himla glad att mötas av alla grattis i skolan och på facebook, man borde fylla år oftare! Fast det är väl kanske lite grejen, att man bara fyller år en gång per år liksom.
Puss på er! <3

Kommentarer
Postat av: Andriettis :)

Grattis gullhönan<3

2011-06-01 @ 00:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0