Små-älskar tisdagar

... bara för att vi slutar så tidigt! Verkligen stört skönt (störtskönt, he he) att komma hem tjugo i två, speciellt när man har lite att göra. Har nu äntligen gjort färdigt psykologin och läst igenom hela genetik-kapitlet, nu ska det bara nötas in tills i övermorgon! Min kära mor får nog hjälpa mig lite ikväll, hon är ju naturare så hon borde ju kunna det här...?
Fick skjuts till skolan imorse så jag gick hem från skolan och njöt av vårvädret. Jag blir verkligen på så obotligt bra humör att inget prov i världen kan förstöra det! Köpte årets första glass också som jag smaskade på medans jag gick hem, sista biten i t-shirt(!). Om inte det är sommar vet jag inte vad det är. Satte mig på terassen och läste/solade när jag kom hem, men jag måste säga att jag blev lite förvirrad av att titta ut över trädgården som är helt täckt med snö. Känns som att något inte helt stämmer.
Nu ska jag fortsätta plugga, går rätt bra nu faktiskt! Och man ska ju steka medans pannan är varm eller vad det heter.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Klara

Snygg design! :D Haha jag ska anlita dig för att göra min ^^ Är en kladdkaka lagom lön? ;)

2011-03-22 @ 18:01:02
URL: http://http://kklaran.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0