Min hjärna känns något kilo tyngre

Kan ni också känna att huvudet känns så smockat att man knappt kan hålla uppe det när man suttit och pluggat sent på kvällen?

Matte b är verkligen inte att leka med! Bara massa siffror, bokstäver och konstiga formler... Jag är glad att jag faktiskt har någorlunda lätt för matte för jag blir trött bara av att titta igenom mitt räknehäfte med massa tal, orkar knappt sitta en kvart i sträck och räkna! Hade ju tänkt plugga lite biologi också med det blev det inget av. Får sitta och råplugga på onsdag. Och så blir jag lite småstressad av alla som säger att de håller på att bli klara med rapporten! Sakta ner för fasen!

Ska bli skönt när den här veckan är avklarad, då kan jag ta det lite lungt. Nu har jag skrivit av mig lite så nu ska jag sova. Så sjuuuuuuuuuuuuuuuukt trött.
Natti!
Mina vackra uträkningar... visst ser det kul ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0