It's the climb

Sitter med valen inför tvåan, det är verkligen svårt att bestämma sig. Ingen stor grej egentligen, men när jag håller på med områdeskurser, behörighet och grejer så blir jag bara mer osäker på vad jag vill bli. Jag börjar fundera över min framtid och mig själv, och ju mer jag funderar desto mer tveksam blir jag. Jag har ingen aning om vad jag vill bli. Eller ja, egentligen har jag ju det. Ungefär. Men dit kommer jag aldrig nå. Undrar om det är så för många? Man ignorerar sina drömmar för att de är för orealistiska eller för att man helt enkelt tänker att man inte räcker till? Eller så vågar man inte satsa. Tänk om man kunde titta in i framtiden, se var man var då. Och vart man var på väg.
I can almost see it
That dream I'm dreaming but
There's a voice inside my head sayin,
You'll never reach it,
Every step I'm taking,
Every move I make feels
Lost with no direction
My faith is shaking but I
I gotta keep trying
Gotta keep my head held high

http://www.youtube.com/watch?v=NG2zyeVRcbs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0