Snälla bli min

Ibland händer det. Jag hör en låt som bara är så fin. Vill lyssna på den om och om igen men istället för att trötta ut den försöker jag spela den själv. Jag kan sitta vid pianot i timmar och jag spelar den  om och om igen så att alla i min familj blir så trötta på låten att de vill spy på den. Men det struntar jag i, för den låten är så himla fin.

Veronica Maggio – Snälla bli min är mitt nya offer, en sån låt som jag tycker mer om att spela själv än att lyssna på. Det blir liksom en helt annan känsla. Vem vet, kanske hamnar ett litet videoklipp här på bloggen någon gång?

Kommentarer
Postat av: Frida

Videoklipp på bloggen? JA TACK! :)

2011-06-20 @ 10:36:27
URL: http://vaadrarn.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0