Shoppingtur

Idag blev det stan med Henny och Filippa, went lite crazy bananas inne på gina och köpte två toppar och en klänning fast jag egentligen inte hade råd. Eller, råd hade jag ju men man kanske ska tänka lite på vad man lägger sina pengar på när man har typ trehundra kvar att leva på i över en månad (konstigt uttryck egentligen, "ha råd"?). Varför är det när man har som minst pengar som man verkligen blir shoppingsugen och hittar massa fint man vill köpa? Ett av de stora mysterierna i livet (typ som "hönan eller ägget?").  Iallafall, nu hoppas jag verkligen att jag får sommarjobbet. Har ringt min handledare flera gånger men hon svarar inte. Jaja, det löser sig förhoppningsvis.

För övrigt var det någon där uppe som hällde en sjukt stor hink vatten på oss precis när vi cyklade till stan, mysigt värre! Fick gå in på toaletten och torka av oss, använde "blåstorken" som hårfön och att torka skorna med. Hjälpte inte speciellt mycket men som tur kom solen fram lika snabbt igen. Kunde dock känna att vi kunde ha väntat en kvart med att åka till stan....

Nej, nu ska jag äta kola! PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0