Tillbakaaaaa

Nu var dett ett tag sen jag bloggade senast! Har börjat dissa internet på senaste tiden för roligare och viktigare saker, efter att ha varit fri(?) från internet i över en vecka känner jag faktiskt inget riktig behov av att sitta inne framför datorn när det är sommar och fint ute!
Uppdatering: Kom hem från La France i torsdags och i fredags hade jag min första arbetsdag! Jobbar som jag säkert skrivit förut med Henny på Nyköpings gästabud, faktiskt helt okej sommarjobb! Utomhus på vallarna, mycket folk och helt okej arbetsuppgifter, inte så stressigt heller. Skön omgivning helt enkelt, det är det viktigaste tycker jag! Ska mestadels stå och sälja smycken i "krimskrams-boden" men har också fixat lite runt scenen, plockat fram mat mm. Alltid kul att få se lite backstage också! ;) Nackdelen är dock att man får så konstig tidsuppfattning eftersom vi vanligtvis börjar dagen halv fyra och slutar runt halv tio, blir alltså inte så många ljusa timmar kvar efter jobbet! Trots det har de senaste dagarna bjudit på bl a minigolf och glass i hamnen och grillning med fint folk. Igårkväll cyklade jag ut med Henny, Filippa, Sandra, Viktor och Felix till tjuvholmen för bad och tältning. Årets första kvälls/nattbad tror jag, sjukt mysigt! Dock var vi bara fyra som tältade, vilket i och för sig var ganska tur med tanke på att det var äckligt varmt och trångt i tältet! Men trots bristen på sömn och mat var det ändå riktigt mysigt!

Nu ska jag försöka ladda upp lite bilder från frankrike, hörs snart!

Btw, om ni har lust att chilla så får ni lite hjälp på traven:
The Goo Goo Dolls – Iris
Kurt Nilsen – Rise To The Occasion
(Gamla och låter typ likadant, men fortfarande amazing låtar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0