Halloj! (Läs med fågelturkens röst)

Nu har mina kära klasskamrater börjat klaga på att jag aldrig uppdaterar min blogg, så här kommer ett ointressant blogginlägg bara för er :) <3

(Tyvärr måste jag göra dig besviken Karro, att lägga upp en video när jag sjunger känns lite för "hej-jag-tror-jag-är-bra")

Senaste nytt är väl att jag har blivit lite smått beroende att frågesport-spelet oxie på facebook, satt häromkvällen och spelade till klockan ett... Så kan det gå.

Har inte hänt något speciellt spännande idag. Bea, Mathilda och Andrietta lämnade mig ensam på mega-hålet (=rasten för er som inte förstår ;)) för att åka till vårdcentralen eller hem för att de var sjuka. Undrar om det bara var ett sammanträffande att alla åkte hem och skolkade från matten eller om de bara inte orkade med mig. Iallafall så spenderade jag tiden med att jobba lite matte och leka med en pappersboll med Mille, Axel och Julia :)

Andra veckan i skolan i skolan nudå, och ingen vila. Har suttit nu på eftermiddagen och skrivit lite på ett arbete, om stress ironiskt nog. Fast lite skönt är det ju att få beklaga sig över alla läxor och grejer ;)

För er som inte har sett den!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha men ett litet inslag av din sångröst får du gärna klämma in någonstans :D Gullet, jag hade mycket hellre varit med dig än att göra pricktest hon en finne till sjuksköterska xD

2011-01-19 @ 20:39:46
Postat av: karro

snarare: Hej jag vet att jag är bra!

2011-01-20 @ 18:38:31
URL: http://karrokronk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0