Skolarbete...

Sitter och skriver en argumenterande text om alkohol, det går verkligen inte bra. Jag tror att jag är för trött, ska gå och lägga mig istället så är jag pigg imorgon och kan förhoppningsvis skriva färdigt den då... Så kommer jag på att jag har franskaglosor tills imorgon jag inte ens har kollat på. Det är såna här stunder som gör mig stressad. Man hinner verkligen inte med att göra något roligt när man går på gymnasiet. Det känns som att skolan är efter mig som en elak styvmor eller nåt i den stilen.
"Oj, förlåt läxor, jag ville bara träffa mina vänner en stund, ha ett liv du vet... oj, får jag inte det? Nähä, okej."

Nej, nu ska jag sluta babbla och sova istället. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: amanda

Snygg kvinna det där!

2011-02-10 @ 20:31:42
URL: http://iblandipolaroid.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0