J***a bussj***l!

F**n vad sur jag blev imorse! Skulle ta den tidiga bussen och så fick jag skynda mig massa för att hinna med den. När bussen väl kom så släppte den av två personer och jag undrade varför dörren inte öppnades. Jag kollade på busschauffören för att se om den var trasig eller något, och gissa vad som händer? Den jäkla busschauffören tittar på mig, skakar på huvudet med ett "tyvärr"-flin och kör iväg! Jag fattade ingenting, bara stog kvar där i snöstormen. Fatta hur blåst jag kände mig! Den ska stanna där och den gör alltid det, och den var ju inte full eller något? Cp-chaufför säger jag bara, jag lovar att han bara ville jävlas med mig! Kanske låter larvigt att bli så sur men det blev jag verkligen, så gör man inte! Utan att ens ge en anledning. Hoppas han får sparken.

Nog om det, ibland är det bara skönt att skriva av sig haha! Iallafall, träffade Henyn efter skolan och gick på stan lite. Jag känner verkligen att jag vill köpa nya kläder, men man hittar aldrig något när man faktiskt har pengar och ska köpa något! När man inte har pengar däremot så hittar man av nån anledning alltid massa snygga kläder. Blev ett vitt hm-linne, basic men alltid bra att ha :)

NU ÄR DET HELG! :D

Kommentarer
Postat av: Klara

Ring Nobina och anmäl jäveln

2011-02-11 @ 19:21:32
URL: http://http://kklaran.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0