Snart är det 2012!

Hade en jättemysig tjejkväll igår med Klara och Elisabeth! Hemmagjord pizza (nästan), julklappsbyte och sen bar det av till bion. Vi såg New year's eve, jag älskade den! En riktig tjejfilm, ganska lik love actually, men helt och hållet min sorts film :) För er som missat det har vi fått en ny, superstor bio med Sveriges största bioduk i Nyköping, jättecoolt! Det är en helt annan upplevelse nu jämfört med vår gamla puttebio i stan. Trodde att jag skulle sakna den men nej, det går inte ens att jämföra med den nya!

Imorgon är det nyårsafton! Jag är såå taggad, tjejerna kommer hit först så vi ska fixa oss och så innan det är dags att fira in det nya året! Visst, man ska inte ha för höga förväntningar på såna här kvällar men det kommer nog bli grymt.
Nån gång i livet måste jag fira nyår i New york.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0