SOMMAR

Har precis varit iväg och solat med Henny, låg och stekte i typ två timmar så jag tror vi fick lite färg! Det känns verkligen att det är sommar nu :) Bäst att njuta så gott det går, de sista veckorna är alltid bäst eftersom man inser att det inte är så lång tid kvar!

Har inte uppdaterat bloggen så mycket nu i sommar, men så blir det när man hittar på saker! Igår drog iallafall jag och Klara iväg till stan för att hämta min cykel som inte var stulen som jag hade trott, vi hade bara ställt dom i stan. Haha tankspridd eller vad? Typiskt mig. Hur som helst, köpte en sån stor puderborste till mitt solpuder jag köpte från nelly(ja, jag fick paketet till slut!). Kostade 150 på Åhléns men köpte den för 40 på H&M, värt :) Superbra puder för övrigt, från Wet n' Wild. Luktar jättegott!!

Nu ska jag kolla på svenska hollywoodfruar, finns ju på tv3play.se. Är helt beroende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0