Första skoldagen

Okej, måste erkänna att det ändå känns lite kul att börja igen. Mycket är ju nytt som sagt, nya elever, nya lokaler, nytt schema, nya ämnen och nya lärare men det är ju lite spännande också. Även om jag gärna skulle slippa eftermiddagarna/kvällarna med läxhögar upp till hakan. Schemat ser helt okej ut, sovmorgon på fredagar, slutar 12.15 eller nåt sånt på onsdagar och två musiklektioner i veckan! Ja, musiklektionerna ser jag sjukt mycket fram emot, såå glad att jag valde ensemble b!

Nu börjar alla roliga tv-program också! Svenska Hollywoodfruar ikväll, True Talent och Fångarna på Fortet imorgon bland andra.

Känner mig lite mer positiv till att allt börjar igen nu. Får se vad läsåret 11-12 bjuder på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0