Nattbloggning

Ledsen för dålig uppdatering, ibland blir det så! Ganska chill dag idag, gjorde typ färdigt vår inspelning på musiken! Lät faktiskt helt okej :) Annars har jag försökt plåga mig igenom Trägudars land, har nu läst hälften så jag ska läsa 97 sidor över nyårshelgen i världens segaste bok. Och det är faktiskt sant, jag brukar aldrig kunna sova på eftermiddagen men jag har somnat två gånger medans jag läst den boken...

Klara kom och hämtade mig runt åtta, fick en mindre chock när jag såg hennes nya frisyr! Hon har klippt jättekort och så har hon nya glasögon, skitsnyggt blev det :) Iallafall, drog hem till Sandra och Erika och sedan vidare ut med lite annat folk. Oväntad, kall men trevlig fredagkväll.

Imorgon är det walpurgis (valborg på franska)! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0