Tjoooo

Sitter hemma hos Viktor, egentligen har jag läxor men jag pallar inte bry mig. Jag hinner ingenting längre känns det som...
Rolig dag i skolan iallafall, sjukt flummig mattelektion! Söt tjej, hahahaha!
På fredag ska jag till Sthlm med mamma, ska gå på min morbrors 50-årsfest. På lördag ska vi nog kolla lite kläder, typ vinterjacka. Så ska vi faktiskt gå och se baletten "svansjön"! Ska bli riktigt intressant. Har bara varit på opera, en gång, det var jättetråkigt haha så jag hoppas att det här blir roligare!
Puss <3
Hittade en bild på mig och henny på viktors data, haha :)

Kommentarer
Postat av: VIcktor

TJOOOOOOO!

2010-09-30 @ 21:41:07
Postat av: hannah montana

Älksar din blogg! den är så bäst!!! :D keep going girl <3333 PUSSSS

2010-10-07 @ 13:57:56
URL: http://beatricehuhta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0