Känner mig duktig!

Blivit mycket bättre på att plugga, känns riktigt skönt. Ibland hinner jag inte blogga, men jag skriver så ofta jag kan :) Skrev klart svenskan när jag kom hem. Franskaglosorna sitter hyfsat. Känner mig inte lika stressad som igår. Skönt!

Vi håller på med valet på samhällskunskapen, varje grupp har fått ett parti, och ni kan ju gissa vilket parti vi fick... Extra kul när Sverigedemokraterna inte vill prata med oss på telefon, och vi hittade inte så mycket fakta på internet heller. Kommer gå riktigt dåligt imorgon! Men så kan det vara. Hittat lite info iallafall, ska plugga på det ikväll.

Brände mig på tungan när jag drack varmt choklad igår, svider fortfarande :( Lite intressant information bara.

Puss <3

Kommentarer
Postat av: Natalie

Men det är ju inte ert fel att det inte finns så mycket information och ni har ju försökt att prata med dem.

2010-09-15 @ 22:09:25
URL: http://nataliebrynolfsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0