Hemma från två dagar med friluftsliv!

Har varit iväg med alla ettor på skolan och levt friluftsliv i två dagar. Igår paddlade vi kanot, jättehärligt var det! På kvällen satt vi vid en lägereld, spelade gitarr och sjöng, så som det ska vara. Sjukt mysigt. Sov i tält inatt, ca fyra timmar på grund av de jäkla spanjorerna i tältet bredvid som inte kunde hålla tyst förrän klockan halv fyra på natten. Idag gjorde vi det jobbigaste jag har gjort på RIKTIGT länge. Vi vandrade i skogen, tolv kilometer. Med en ryggsäck på tolv kilo som var så stor att man bara såg mina ben, haha! Kändes lite komiskt faktiskt. Det var sååå himla jobbigt och jag har så sjukt ont i axlar, rygg och ben. Man blev skapligt svettig också.

Efter att ha kommit hem, tagit en låång dusch och ätit mat efter ett dygn som detta så uppskattar man verkligen det man har. Nu ligger jag i soffan inomhus och tittar på tv, långt ifrån äckliga utedass och allt annat som det här dygnet innehöll.

Nu ska jag sova. Godnatt <3

Kommentarer
Postat av: Andi:)

DOM DÄR SPANJORERNA! haha xD

2010-10-15 @ 17:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0