Tja tjaa bloggen!

Sitter hemma hos Virre, vi ska kolla på Idol snart! Jag har typ inga läxor, bara franskaprov och matteprov tills nästa vecka. Men nån gång måste man ju få vila. Lämnade in min novell idag, så himla skönt. Älskar när man är klar med något man har jobbat med jättelänge och får lämna ifrån sig det!
Ska lära mig texten till "Say" med John Mayer över helgen, spelar den på musiken :) För er som har läst min blogg i typ över ett år(alltså typ ingen) så skrev jag faktiskt ett inlägg om den låten, haha. Hade hört den på radion när jag praoade på Kappahl och fått damp på den eftersom han sjunger "Say what you need to say" totalt 40 ggr(har räknat!) under hela låten, haha! Fast då visste jag inte att det var John Mayer :P Vi spelade den på musiken idag, det är faktiskt en väldigt mysig låt :)
Nu börjar Idol snart :) Puss<3

Kommentarer
Postat av: Klara

hahahahahaha hatlåten ju!

2010-10-24 @ 09:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0