Höstlov!

Nu ska jag komma igång med bloggandet för nu är det höstlov! :D Så himla härligt! Igår var det höstmys på skolan, vi som har musik som individuellt val spelade lite låtar och så var det lite olika aktiviteter på förmiddagen. Hade inga lektioner på eftermiddagen så jag åkte hem till Viktor typ kvart i ett :) Vi kollade på Harry Potter och fenixodern, jättelängesen jag såg de filmerna! De är rätt bra faktiskt :) Sen åkte jag hem och hade en lugn fredagskväll med mammi :) Åt lax och potatissallad och kollade på idol. Mys!
JAG HAR BESTÄLLT MIN SYSTEMKAMERA NU :D Får den på torsdag, längtar!!!
Ikväll ska blire sleepover med Henny och Filippa! <3 Det ska bli riktigt roligt :)
Så här ser jag ut just nu! Skillnad?;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0