Höst...

Idag vaknade jag som vanligt klockan kvart i sju. Var sjukt trött, så utan att tänka tryckte jag på "off" istället för "snooze". Ni kan ju gissa vad som hände. En timme senare, en halvtimme innan jag skulle åka, kommer mamma in.
Hon: "Har du sovmorgon?" Jag: *Kollar på klockan* ÅHNEEEEEJ!
Hade matteprov sista lektionen. Lagom kul, var helt dödstrött innan och efter men jag tror det gick bra. När jag gick ut från skolan upptäckte jag att det regnade. Inte kul. Men då är det ju bra att man har en mamma som jobbar i stan och kan skjutsa hem en! Bille behövde också skjuts så i väntan på mamma så gick vi och fikade på hellmans, myys :D Deras blåbärscheesecake in my ♥!
Planer för imorgon dårå:
*Inte försova mig
*Skola (franskaprov och engelskaredovisning...)
*Platta håret ;)
*Ensemble&lektion
*Kolla på mina gamla klasskamrater i tessins höstkonsert :D
*Pepp för sista dagen innan lovet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0