Heej mina kära bloggläsare!

Haha jag skojar, jag vet att det är typ två personer som läser min blogg regelbundet, puss på er :) Men nu har jag ju mina nya klassisar, de har också bloggar som är länkade längst ner i menyn :) Det är nog ingen som orka läsa min blogg, jag uppdaterar typ aldrig. Ska försöka skriva lite mer (säger det hela tiden haha)men det är mycket plugg och så, glömmer bort helt enkelt :P
Hade tre prov och ett läxförhör idag, första gick sådär, andra gick kanske bra, tredje gick nog inte lika bra, fjärde gick som det andra. Men jaja, jag orkar inte bry mig. Har varit halvsjjuk i två dagar nu, men nu känner jag mig riktigt dålig. Blev inte bättre att det regnade hela dagen så jag har gått runt med blöta kläder. Får se om jag drar iväg och spelar kornett sen!
Bild från min fotopromenad med Klara i söndags :)
puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0