Sunday bloody sunday...

Näerå. Idag har jag städat lite och tagit lite(massa) bilder med kameran. Har inte lärt mig så mycket än men det kommer :) Sen åkte jag hem till Klaras nya hus för för första gången. Vi ska vara med i culturums julutställning "Ungt foto" så vi kollade igenom lite bilder, har inte riktigt valt vilka jag ska ha med än. Iaf så får man en yta på 40x50 centimeter om man får ha hur många bilder man vill. Tror jag ska ha tre, en stor och två mindre. Eller nåt :) Så hjälpte jag henne att organisera sin garderob också. Som jag alltid sa till fritidsfröknarna och mamma när jag var liten, "Jag tycker om att hjälpa till!" Haha, sött va?
(Liten nackdel med systemkamera: Bilderna tar evigheter att ladda upp...)
Sovmorgon imorgon dårå! Barabababaa i'm lovin t (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0