Snöslask!

Äntligen ett ämne att skriva om! (Brukar ju mest skriva trams annars).
Usch, det känns som att det nyss var vinter. Det är för tidigt med snöslask!
Okej, en nackdel med att gå på NEG: Man måste gå fem-tio minuter till matsalen ÄVEN om det regnar/snöar!
Jag och Andrietta var dyngsura om fötterna, lämnade "svettmärken" efter oss över hela skolan. (Köp inte skor på skopunkten!) Samma när jag kom hem efter att ha gått i slasket från busshållsplatsen. Ja, idag åkte jag buss till skolan för första gången(på gymnasiet alltså). Verkligen skönt att inte behöva cykla till stan. Iochförsig går det snabbare och jag kommer typ bättre i tid, men ändå.
Hoppas snön försvinner så vi får ha höst ett litet tag till!
På fredag ska åka upp till Linköping. Det är farmors begravning, känns fint att träffa släkten och samlas för att ta farväl tillsammans. Jag ska sjunga i kyrkan, först solo då jag ska sjunga Marie Fredrikssons "Tro" och sedan ska jag och min kusin Natalie sjunga "Tears in heaven" tillsammans. Hoppas det blir fint!
Känns därför viktigt att jag blir frisk tills dess, går sådär. Kom som sagt hem med bortdomnade och blöta fötter och inatt hade vi ingen värme/varmvatten i huset. Det går bli te i mängder...
Var duktig och satte igång med samhällen när jag kom hem. Det var bra.
Puss <3
Lite gladare blir man när man hittar några roliga tidningar på köksbordet! :)
(Ja, jag prenumererar fortfarande på Frida...)

Kommentarer
Postat av: Natalie

Åh jag har övat massor, det kommer att bli jättefint! :) Vad tror du om att sjunga en vers var i början?

2010-11-10 @ 12:01:01
URL: http://nataliebrynolfsson.devote.se
Postat av: Anonym

haha snöslask i my heart, fast nee. Oh du sjöng säkert jättefint <3

2010-11-15 @ 23:02:24
Postat av: Maria

Taack anonym, fast jag kan nog gissa vem du är ;)

2010-11-16 @ 16:41:01
URL: http://mariawilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0