Nu är jag hemma :D

Det var jättehärligt i Paris! Första dagen kollade vi mest runt lite i området, köpte faktiskt en jacka på en tjusig liten boutique utan namn ^^ På kvällen åt vi på en mysig restaurang :)
På onsdagen blev det shopping, köpte dock bara en tröja och en väska pga vikten... Vi stannade också till på ett Ben&Jerry's-café och åt glass, mums! Hade ont i fötterna efter att ha gått runt i Paris en hel dag, men det var det värt :) Åt på en lite skum restaurang på kvällen, men maten var jättegod!
Igår åkte vi till Eiffeltornet och Champs-Élysées! Fast när vi kom till Champs-Élysées var hela vägen avspärrad för att Kinas president skulle komma dit. Det var precis när vi skulle ta Metron till flygbussen, men det gick inte att komma dit. Bra tajming där! Så vi fick vänta ett tag men sen åkte vi iväg mot flyget hem!
Lägger upp bilderna senare :)
Just nu sitter jag och hostar, jag blir aldrig frisk! Måste bli bättre tills imorgon, då ska jag till stockholm och träffa släkten. Vi ska gå till morfars grav, det brukar vi göra varje år på allhelgonahelgen. Och på kvällen är det ju Club Nordic! Längtar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0