Aujourd'hui:

Jag känner att jag är väldigt inne på franska just nu! Pratade mycket i Paris(mest med mamma). Nu tänker jag tillochmed på franska ibland...
Iallafall. Idag är en såndär typisk tråkig söndag. Vaknar sent, frukost framför datorn och Idol som jag missade i fredags, sen satte jag igång med samhällskunskapen. Gud vad skönt det ska bli på onsdag när det är över. Så tänker man alltid, fast sedan kommer fem nya grejer. Ingen vila när man går på gymnasiet! Men jaja, man ska inte klaga, vi är lyckligt lottade som bor här i Sverige och får gå i skolan och lära oss saker helt gratis!
Viktor kommer iallafall hit om en stund, så det är inte en helt bortkastad dag <3
Här får ni en random bild bara för det :)
Jag vill ha min systemkamera nu! Vad är det för fel på expert, beställde den för flera veckor sedan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0